Job 15 van 16


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker warehouse


Functie

Als administratieve spilfiguur zorg je niet alleen voor een correcte opvolging en een goed beheer van onze voorraad, maar weet je onze klanten ook ten alle tijden een accuraat antwoord te geven met betrekking tot de bestaande stock.

Dit betekent dat je enerzijds verantwoordelijk bent voor een vlotte verwerking van de mailbox.

Anderzijds sta je garant voor een open en vlotte communicatie naar onze klanten/transporteurs.

Onze internationale en nationale chauffeurs worden door jou aan het loket, van aankomst tot vertrek, gebriefd met de betrekking tot de lading die ze dienen te vervoeren. Je zorgt ervoor dat ze tevens over de nodige administratieve documenten beschikken.

Binnen ons warehouse ben jij dé persoon die dagdagelijks de chauffeurs, de klanten én de eigen organisatie tevreden houdt door een vlotte, administratieve werking.

Bedrijfsprofiel:

H.Essers is een internationale en betrouwbare speler in de logistieke sector. Als bedrijf hebben ze een groeimindset met een positieve kijk op de toekomst. Om dat te verwezenlijken hebben ze hun medewerkers die de motor van de onderneming vormen. Ze dragen dan ook zorg voor hun persoonlijke en professionele ontwikkeling, voorzien hen van eigentijds werkmateriaal en hebben aandacht voor de balans tussen werk en privé.

Als jij je hierin kan vinden, solliciteer dan snel!

Jouw profiel

Als administrator logistics ben jij het eerste aanspreekpunt van onze chauffeurs/transporteurs en klanten. Je zal hier aan het loket iedereen verder helpen.

Geen enkele administratieve bottleneck is voor jou onoverkomelijk. Als geen ander weet je de procedures, regelgeving, kwaliteitsnormen uit te pluizen en slaag je erin om dit administratief in orde te brengen. Je geeft blijk van een hands-on mentaliteit waarbij je accuraatheid en klantgerichtheid zeer hoog in het vaandel draagt. Ook wanneer het wat drukker wordt, slaag je erin om met de nodige maturiteit, zelfstandigheid én het nodige professionalisme klant en chauffeur te woord te staan. Aangezien je in contact komt met nationale én internationale chauffeurs en klanten, weet je hen makkelijk te woord te staan in het Nederlands en Engels en dit zowel mondeling als schriftelijk.

- Je komt terecht in een dynamisch en betrokken team - Je start met tijdelijke contracten met een kans op vast contract - Je zal werken in een boeiend en groeiend bedrijf met tal van doorgroeimogelijkheden - Je ontvangt een competitief loon en extralegale voordelen naargelang competenties en ervaring - Je werkt in 2 ploegen van 6-14u en van 14u-22u en dit van maandag tot vrijdag Interesse? Solliciteer online of via mail (leuven_329@randstad.be), bezorg ons zeker je recente CV!

  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies

Aanbod

- Je komt terecht in een dynamisch en betrokken team

- Je start met tijdelijke contracten met een kans op vast contract

- Je zal werken in een boeiend en groeiend bedrijf met tal van doorgroeimogelijkheden

- Je ontvangt een competitief loon en extralegale voordelen naargelang competenties en ervaring

- Je werkt in 2 ploegen van 6-14u en van 14u-22u en dit van maandag tot vrijdag

Interesse? Solliciteer online of via mail (leuven_329@randstad.be), bezorg ons zeker je recente CV!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht